Fredau'

http://www.youtube.com/watch?v=7fOGiOST3EE
Justin Bieber, Sean kingston - Eenie Meeine ( min favvolåt för dagen, också min nya ringsignal haha^^ )

Haha en aning f13 av mig att tycka denna är så otroligt... grym! men man kan inte alltid bete sig f17, jag tror inte jag ens vet hur man gör det.. Men denna låt ger mig gladhets fjärilar i magen å Justins röst är grymt bra i vissa meningar så jag får rysningar ! Känns som att jag kommer följa denna killen, om 3 år kommer denna killen va stor och jag kommer stå längst fram på en konsär i globen och kasta mina trosor på Justin Bieber! haha ne kanske inte.. men väldigt bra låt, gör mig glad:)

Nu har jag plockat fram mina aldrig använda skor som jag köpte för några månader sen, så himla fint väder så dessa puddingarna ska få transportera mig ut till en klasskiosk med två av mina favoritflickor och Bob:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0