ohh

Älskar att baka ! cappucinochokladmuffinswow-kaka blev det.. egen uppfinning. väääääääääldigt goda !

Nu har jag suttit ute och pratat med lite människor i några timmar och sålt lite lotter, skrapade några med, vann 100kr! :) sen gick jag en lång lång promenad på ungefär 2 timmar.. svettades som en gris ! jätte konstigt, vissa dagar är det varmt ute och vissa är det så kallt så man vill lägga sig i sin säng och stanna där föralltid.

Har hunnit med att plugga lite med, fast ligger mer före när det gäller plugg än efter just nu så onödigt att jag pluggar överhuvudtaget haha :) Jag har blivit en liten pluggis, och jag är damn proud of it ! känns så skönt att lämna in ett arbete man är stolt över, att inte behöva stressa in med grejer i sista sekund. Jag har alltid fått saker gjort men jag är en tidsoptimist så pluggandet hamnade alltid på dagen innan förut. Detta känns mycket mycket bättre!



gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0