party like a rockstar

Nedanför ser ni resultatet av min kväll igår haha. Va på en lokalfest för 200pers, riktigt kul! När jag gick förbi ett bord så va det någon (hann inte se vem det va) som drog tag i min arm och drog mig rakt in i en stolsrygg. Jag blev så chockad så bara fortsatte gå framåt och ställde mig och dansade.. efter några minuter så insåg jag att "oj det gjorde ju ont" så gick jag in på toan och kinden blödde och ser nu ut som ett riktigt svullo i ansiktet. Kan inte le riktigt så alla tror jag fejk skrattar haha :)

Men det var en bra kväll !! Hemma lite sent bara och skulle upp tidigt och gå på min mors ultraljud för att titta på mitt lilla syskon som är påväg, underbart sött!



Hei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0