Tisdag night

Idag har jag vait i skolan, gymmat, gått promenad, varit med min syster å sandra J och pojken min, pluggat, sett cougar town och spelat brännboll. Mycket på en dag, jag är banne mig BÄST som hinner med allt!

HAHAHAH måste beätta en grej som hände på gymmet ! Mannen som satt på maskinen brevid mig tog i så mycket så han pruttade, han tittade på mig helt skyldigt sen log han lite generat mot mig och gick iväg, haha jag skrattade så mycket så jag fick andnöd ! Varför går man bara? sitt kvar och stå för dina gasutsläpp xD

Jag va och beställde så VI SKA PÅ SPA PÅ TORSDAG (!!) , åh fy vad jag är glad, känner mig oförskämd haha.. eller inte. stolt ! ska blir så skönt, torsdag kommer bli lovely.

Jag köpte en jordgubbsduschgrej från body shop, hela jag är som en vandrande jordgubbe.. I varje rum jag är i luktar hela rummet jordgubb, alla kläder och i princip allt jag rör vid luktar jordgubbe. Sabina den allsmäktige kaaaanske.. :)

Ska till gekås imorgon med min mamma och min syster, ska köpa ett par räliga men varma gummistövlar till siesta istället, de andra blir fin-gummistövlarna som man använder när det regnar på bra andra dagar. Kom på att jag kanske på något otroligt sätt lyckas tappa bort en sko eller något (?!) haha

Åh jag önskar jag kom på ideén med gekås, hade inte suttit fel asså.. behöver cashflow NUNUNUNU ! !!

Nu ska jag se på NCIS , dricka vaniljthe, måla lite och lukta allmänt gott !

Go' natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0