Lördag

Mysigt men kallt är det ute, jag har längtat så länge efter sommaren nu så snart spricker jag! Fast idag var en bra dag för att bara stanna inne.. ligga i sängen, lyssna på musik och måla. Blev en snabbvisit till Mc Donken med :),


Idag när jag gick ut så såg jag detta..


..regn regn regn..fick mig att få en bra idé för att inte tänka på det kalla negativt..


.. jag letade upp ett par söta gummistövlar ! :D de blir super att ha till Siesta som är om endast...
(stövlarna från; nicework.nu)


..17 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!! sinnessjukt vad jag längtar!


Nu blir det skräckfilmskväll eller party på norrgatan, Bestämmer mig över en tacotallrik på stantons ;)

Go' kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0